2015. október 20., kedd

A gardrób sötét tartalma TAG

Szeretném megköszönni a kihívást Cathreen Misery-nek :)

Most pedig jöjjenek a kérdések és a válaszok:

1, Melyik a jelenleg kedvenc ruhadarabod és ékszered?
Kedvenc ruhadarabom nincs, de ékszerek közül a nyakörvem és a pókos, illetve pókhálós fülbevalóim



2, Melyik a legrégebbi ruhadarabod és miért tartottad meg?
Egy átalakított garbó. 6 éve van meg, de csak 2 éve ilyen.


3, Ha van, melyik öltözködési kellékhez, milyen emlék társul?
Minden ruhámhoz társul valamilyen emlék. Ehhez például az, amikor az egyik barátnőmmel ültem parkban és egyszer elment előttünk egy 12-14 éves rockerekből álló csapat. A poén az volt, amikor az egyik odaszólt nekem "gótikus" (csak románul). Aztán amikor elmentünk, kb fél óával később megint szembejöttek velünk egy másik helyen, és akkor is ugyanezt megkaptam :))


4, Melyik a kedvenc, mindennapi összeállítás, amiben jól érzed magad/ gyakran öltözöl úgy?
Ez egy elég gyakori összeállítás. A felső, a nadrág és a bakancs. A képen van rajtam téli kabát is, de csak mert nagyon hideg volt :))


5, Mire vagy büszke, hogy megvan és sikerült megvenni?
A bordás fűzőmre. Bár azt nem vettem, hanem varrtam.


6, Mely ékszereid azok, amik különleges helyen szerepelnek a kedvenc listádon? Ha van, milyen emlékek fűznek hozzá/ hozzájuk?

A pókos nyakékhez még nincs, mivel viszonylag még új és alig volt rajtam. Inkább csak egy érzést tudnék hozzá társítani. A csontvázas nyaklánc a Tankcsapda koncertre emlékeztet (bár egy nappal később vettem). A fülbevalókhoz sem társulnak konkrét emlékek, inkább csak emlékképek. A gyűrű az egyik barátnőmre emlékztet, mert tőle kaptam, a kelta keresztes nyaklánc pedig a történelem félévi előtti hétvégére, mert akkor vettem :D


7, Van olyan kedvenc öltözködési darabod, ami nem Goth/Dark-os de mégis szereted? Ha igen melyik ez és miért?

Vannak egy egyszerű, v-nyakú sötét lila felsőm, amit szeretek fűzővel hordani. Képet nem tudok mutatni, mert fényképen borzasztó csúnya a színe.

8, Milyen az a kinézet, amit szívesen magadon tudnál, de még nem valósítottad meg? (Ha nem tudod, nem kell képpel illusztrálni)

Ha ezt 2 éve kérdezi meg valaki tőlem, akkor a mostani kinézetemet mondanám. Igazából én meg vagyok elégedve a jelenlegi kinézetemmel. Persze nekem is van egy kívánságlistám tele csipkével...

9, Melyik összeállítás szerinted a legdurvább/ hozzád képest legextrémebb öltözék, amit hordhatsz/ tudsz hordani/ szereted is? (Itt sem muszáj a kép, ha nincs ilyen)

Ennél extrémebben csak az Ossian koncerten néztem ki, amikor ugyanez a felső volt rajtam, de a karomat egy szétvágott neccharisnya díszítettem, nyár ellenére bakancsot viseltem, a hajam pedig fekete volt 8sajnos csak hajszínező hatására). De amúgy a képen látható öltözékkel jártam iskolába is. Igaz, még 8. osztályban, és sokan beszóltak, de annyira jól éreztem magam benne :D Nagyon kemény voltam :3


10, Milyen kinézet az, amire negatív véleményt kaptál, esetleg diszkrimináló viselkedéssel szembesültél általa? Mit éreztél és mit gondolsz erről a témáról? (A legkifejtősebb kérdés a végére maradt, igen)

Egyszer kaptam komolyan negatív véleményt a kinézetemre, még 7-ben. Egy fekete felső, nyakörv, necc kesztyű, keresztes farmer és lánc volt rajtam. Összesen 3 tanár szólt be miatta. De nem érdekelt, továbbra is ugyanúgy jártam, mert abban éreztem jól magam. Manapság viszont egyre többet hallok pozitív visszajelzéseket, de csak a ruháimra. Továbbra is azt gondolják, hogy egy elmebeteg vagyok xD (tisztelet a kivételnek)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése