2017. június 12., hétfő

Már a neccet is konformizálják




Az elmúlt évek alatt rengeteg goth/punk/rocker/metal elemet vett át lopott el a divat, ilyen a szakadt farmer, a szegecs, a csipke, a platform cipők (pl kifejezetten creeper-re jellemző talp), tüll szoknya, lánc a nadrágon, keresztek, okkult szimbólumok, koponyák, bandás felsők, nyakékek, nyakörvek, fekete rúzs, most meg a necc. Persez külön-külön még elmegy (a bandás felsőt leszámítva), de amikor minden évben felkapnak valamit és sorra vesznek minden tipikus ruhadarabot, az már feltűnik az embernek. Konkrét példa, amikor egy fekete, oldalt fűzős bőrdzsekit viselő nőt láttam tűrhetően rongyos farmerben, alatta neccharisnyával, mindezt fehér tornacipővel megfűszerezve. Jah, egyébként a fűzős dolgokat is eléggé felkapták mostanság.


Mondjon bárki bármit, amióta élek, én a neccet mindig is fekete ruhás fiatalokhoz társítottam. Ehhez hozzájárult az, hogy filmekben, mesékben a hozzánk hasonló sötét karakterek gyakran hordanak necc kesztyűt vagy felsőt.

A napokban lettem figyelmes erre a szánalmasan béna trendre, amikor az egyik barátnőmet kísértem el estélyi ruhát venni. Azt hittem, hogy csak 1-2 darab necces nadrágot szórnak el a boltokban, mert 2-3 éve is láttam egy boltban olyan szakadt nadrágot, ami alá necc volt varrva, de az legalább jól nézett ki, viszont ez az új trend inkább nevetséges és közönséges.


Ilyen például ez a rúsnyaság. Ebben a cikkben még tippeket is adnak, hogy mégis hogyan kéne hordani a necc harisnyát. Aki úgy döntött, hogy inkább megkíméli magát ettől a borzalomtól és ennek érdekében nem kattintott a linkre, annak elárulnám, hogy a legviccesebb hosszú kabát-mini szoknya-adidas cipő kombináció necc harisnyával.

Na, de mivel a divatról van szó, ami MINDEN esetben MINDENT túlzásba visz és nevetségesen bénán csinál, úgy hiszem jót röhöghetünk rajta ezen a nyáron (jövőre nem, mert akkor már ciki lesz, tudjátok...).







Jó, rendben. Abbahagyom, nem kínzok tovább senkit. Kárpótlásul, hogy kimossam az elmétekből ezt a szörnyűséget és hogy még véletlenül se álmodjatok ilyesmit, görgessetek lejjebb!








5 megjegyzés:

  1. Én teljesen egyetértek a kiakadásoddal, és pár hónapja én is fel voltam háborodva és folytattam vitát erről emberekkel. Persze előnye,hogy könnyebben megtaláljuk üzletekben,de nekem anno is elég volt ha az erre szakosodott üzletekben (rocker boltokban) megtalálom. Most hogy mindenhol kapható,még azok is tönkre mennek a divatolástól... Undorító (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy ilyen divathullám után olyan érzés, mintha kikopott volna és már nem olyan mint régen. Másik oldalról vizsgálva azt tudom mondani, hogy mi egy ilyen hullám alatt, előtt és után is mások vagyunk, nem összekeverendőek az agymosott tömeggel :)

      Törlés
    2. Mondjuk szerencsére ennél jóval több minden van rajtunk,nem csak épp az aktuális trend a goth cuccok köréből ;) Szóval csak nem kevernek össze minket senkivel (:

      Törlés
  2. "Friss kötözött sonkák érkeztek.
    Ugyanitt divatos neccharisnyával ellátott szaggatott farmer kapható" (o:
    (A bejegyzés vége felé lévő képek viszont tényleg szépek (o: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha így megy tovább, én esküszöm vega leszek :))

      Törlés